28dagersdietten-CellRESET
Rensekur og vektreduksjonprogram - på kun 28 dager!

Vi gir deg gratis veiledning og coaching under hele kuren. Du får gratis kostholdsplan, uke for uke, og tips til forskjellige matoppskrifter. For å oppnå ønskelige resultater, er det svært viktig at du følger dietten nøye. Etter kuren får du også en oppfølgingplan som du skal følge etter kuren.  Vi tilbyr alle våre kunder et GRATIS online treningsprogram til en verdi av 7000,- utviklet av suksesfulle Personlig Trener Michael Parchment som jobber som PT og Instruktør i Oslo
Vi gir deg gratis veiledning og coaching under hele kuren. Du får gratis kostholdsplan, uke for uke, og tips til forskjellige matoppskrifter. For å oppnå ønskelige resultater, er det svært viktig at du følger dietten nøye. Etter kuren får du også en oppfølgingplan som du skal følge etter kuren. Vi tilbyr alle våre kunder et GRATIS online treningsprogram til en verdi av 7000,- utviklet av suksesfulle Personlig Trener Michael Parchment som jobber som PT og Instruktør i Oslo

CellRESET også kjent som 28- dagersdietten, er helsekuren som har tatt Norge med storm! Over 1.5 millioner mennesker verden over har fått et nytt liv takket være denne unike kuren! CellRESET GÅR OVER TRE FASER! Første fase varer i 28 dager der du følger en skreddersydd kostholdsplan. Neste fase er en vedlikeholdsfase og går over de neste 2 månedene. Tredje og siste fase er resten av ditt liv.

I dag skyldes nesten 80% av alle livsstilssykdommer og diffuse helseplager næringsfattig mat, feil kosthold og lite bevegelse. Ønsker du å gi kroppen din en ny start på 28 dager, hvor du fokuserer på ren mat og riktig kosthold? - Da er CellRESET-kuren noe for deg!

Under disse 28 dagene spiser du rene proteiner, grønnsaker, youghurt og frø. Du får en nøyaktig utregnet kostholdsplan fra oss. Samtidig drikker du også næringsdrikker med svært biotilgjengelige vitaminer, mineraler, enzymer og probiotika som kroppen din trenger. Under kuren holder du deg unna salt, sukker, tilsetningsstoffer og alkohol. Dette er helt nødvendig for at kroppen din skal kunne stabilisere mange av kroppens naturlige prosesser. Allerede i uke 1 starter kroppen med renseprosessen. CellRESET er ingen slankekur. Men som en BONUS går mange likevel ned i vekt, gjerne 5-12 kilo de første 28 dagene. Det farlige bukfettet reduseres betraktelig og musklene forblir!

"La din mat være din medisin - og din medisin være din mat" 

Under mange andre vektreduksjons-dietter mister man vann og muskelmasse, mens det falige bukfettet forblir. Det unike med CellRESET-kuren er at den bygger opp både helsen og musklene gjennom proteinrik mat og aminosyrer.

Du vil også merke at forbrenningen øker, slik at når du er ferdig med kuren vil du kunne spise normalt igjen uten at du legger på deg - dette ved å bruke verktøyene du har lært. CellRESET er ingen jojo-diett!

Kuren er skapt slik at den tar hensyn til hvordan kroppen fungerer og hva den trenger for å fungere optimalt, som resulterer i helse og vekt i balanse.

CellRESET er ikke en "magisk pille" - men et superenkelt og livssviktig verktøy som gir varige resultater. Programmet er lett å følge og alle kan klare det. Man får god støtte og veiledning gjennom hele kuren og i vedlikeholdsfasen.

Det er ingen shaker i dietten, kun ren mat og høykvalitets næringstilskudd.

CellRESET er delt opp i to faser;

aktiveringsfasen og stabiliseringsfasen. 

Kuren består av hvite, grønne og røde dager

  • Aktiviteringsfasen: 28 dager med RENSE og DETOX-dager. Her spiser du kun REN mat. Denne fasen kan være ubehagelig for noen de første dagene, men deretter venner kroppen seg raskt til de nye rutinene med mye ren og naturlig mat uten salt, sukker og tilsetningsstoffer.
  • Uke 1 kaller vi HVIT UKE. Da spiser du 4 proteinrike måltider hver dag. Hver morgen i 28 dager skal du drikke en morgendrikk som består av urtete sammen med en energidrikk. Du skal også ta aminosyretabletter. Disse er viktige for å opprettholde muskelmasse, øke forbrenning og gi deg en lengre metthetsfølelse. Du skal innta 4 proteinrike måltider ila dagen. Du vil få en skreddersydd matplan og oppskriftshefte av oss som gjør det enkelt for deg å skape variasjon i måltidene. I tillegg får gratis oppfølging gjennom hele kuren i en lukket gruppe på Facebook. Allerede første uken, opplever de fleste endringer og vektreduksjon - en stor motivasjonsfaktor.
  • Uke nr 2, 3 og 4 kalles GRØNNE UKER. Da kan du spise yoghurt, frø og grønnsaker samtidig som du fortsatt spiser rene proteiner. Her innfører du også en høyopptakelig næringsdrikk med plantebaserte enzymer, fibre, vitaminer og urtearoma som forsyner fordøyelse og immunsystem med viktig næring. En sunn tarm = en sunn kropp.
  • HUSK; drikk masse vann slik at kroppen kan rense ut avfallsstoffene som skilles ut under vektreduksjonen.
  • Etter endt kur starter den viktige STABILISERINGSFASEN. Det er nå du skal bruke verktøyene du har lært under fase 1. Du skal nå innarbeide nye vaner som du kan ta med deg resten av livet, slik at du unngår JO-JO effekten. Du bruker verktøyene vi har lært deg under de første 28-dagene. Du spiser fortsatt sunt, men NÅ kan du også tillate deg å kose deg to ganger pr uke. Dette kaller vi RØDE DAGER.

Hva følger med i programmet?

  • Skreddersydd kostholdsplan for 28 dagerskuren
  • Et vedlikeholdsprogram som skal følges etter kuren
  • Personlig veiledning under og etter kuren
  • Treningsprogram utviklet av en personlig trener, - for deg som vil øke fettforbrenningen ytterligere
  • Tilgang til lukket erfaringsgruppe / Facebook-gruppe for løpende tips og råd
  • Oppskriftshefte for smakfulle og varierte måltider
  • Veiledning i vedlikeholdsfasen

Hvordan opprettholde resultatene etter de 28 dagene?

Hjernen vår trenger tid for å venne seg til nye vaner. Dette er også grunnen til at kuren er på 28 dager pluss vedlikehold. Kroppen din er da mottakelig for en livsstilsendring og risikoen for tilbakefall (Jo-jo effekt) er minimal. Den vesentlige helseforbedringen og vektreduksjonen du oppnår ila kuren, fortsetter dersom du bruker de verktøyene du har lært.

Her er rådene du bør følge under vedlikeholdsfasen:
  1. Innta næringsdrikkene og aminosyrer hver dag
  2. Unngå ferdigmat og fastfood.
  3. Spis mindre salt og sukker, raske karbohydrater og alkohol
  4. Spis grønnsaker hver dag.
  5. Spis kun èn frukt om dagen.
  6. Drikk mye vann
  7. Hvis mulig, bør du gjennomføre en lett rensekur minimum 2 ganger i året
  8. Fortsett med 1 hvit dag pr uke
  9. Husk å kose deg, livet er alt for kort til å "tenke kur" hver dag :)


Ren mat. Proteiner og grønnsaker. Næringsdrikker. Og vi skal heie på deg!